مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت از پخش ویژه برنامه به رسم بهار در قالب بخش‌های نمایشی به تهیه کنندگی سولماز عطایی و سهیلا باقری خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۹۲۰۶

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت درباره تولید ویژه برنامه به رسم بهار گفت: این برنامه از ۲۸ اسفند تا ۱۳ فروردین روانه آنتن رادیو سلامت می‌شود. مسعود خواجه وند گوینده و رضا شجاعی و فرانک رفیعی بازیگران این برنامه هستند. یکی از بخش‌های برنامه، تهیه و پخش گزارش‌های مردمی است که مصطفی دایی به همراه دیگر گزارشگران مراکز استان‌ها به سراغ مردم می‌روند و گزارش‌هایی پیرامون آداب و رسوم نوروز و ... ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: قالب این برنامه، نمایش است و داستان به این صورت تعریف می‌شود که پدربزرگ و مادربزرگ گوینده برنامه راهی خانه او می‌شوند و از آنجایی که تنها هستند، گوینده تصمیم می‌گیرد هر روز آن‌ها را با خودش به استودیوی رادیو سلامت بیاورد. در قالب این نمایش سعی داریم فضای شادی را برای شنوندگان تهیه کنیم.

زین العابدینی با اشاره به اهداف برنامه توضیح داد: در این برنامه به محور‌هایی همچون احترام به بزرگترها، صله رحم، ارزش گذاری برای فرهنگ نوروز و ... می‌پردازیم. با توجه به تقارن بهار قرآن و بهار نوروز این موضوع هم در برنامه پرداخت می‌شود. همچنین بخش فضای مجازی برنامه هم فعال است و ما از شنوندگان می‌خواهیم از بزرگتر‌های اقوام عکس و فیلم بگیرند و برای ما ارسال کنند و ما این موارد را در کانال رادیو سلامت و رادیو نما بارگذاری می‌کنیم. هدف از این اتفاق تعامل با شنوندگان است.

مدیر گروه سلامت اجتماعی عنوان کرد: یکی از آیتم‌های برنامه شیفت نوروزی است که به افرادی می‌پردازیم که ایام تعطیلات سر کار می‌روند. در آیتم ایران سرای من به آیین‌های نوروزی و ماه رمضان مراکز استان‌ها می‌پردازیم. در آیتم هوای زمین را داشته باشیم به موضوع احترام به محیط زیست خواهیم پرداخت. بخشی با نام سرتون سلامت داریم که به مقرارت و قوانیم راهنمایی و رانندگی اختصاص دارد. تن تون سلامت هم دیگر آیتم برنامه است که شرایطی فراهم کردیم که اگر بیماران دسترسی به پزشک ندارند به واسطه ارتباط با برنامه بتوانند سئوالات پزشکی خود را از دکتر برنامه بپرسنند. همچنین معرفی پزشکان تاثیرگذار شهر‌های مختلف از دیگر برنامه‌های ماست. پرداخت به شعار سال از دیگر مواردی است که در برنامه به جد دنبال خواهیم کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها